PRIMUL VERS


Noaptea citește cu gândurile toamnei !

M-am întors la primul vers
întotdeauna ascuns sub fila de timp
pe care gravez numărători și numitori
de orice fel.
Niciodată nu am înțeles de ce mi s-a dat voie
să exist ca sclav al unui buncăr material căptușit
cu balele mediocrității...
poate că de asta mi-au pus cătușe -
cu scopul de a-mi modera zvâcnirile diforme!

Dar lui îi va citi vreodată toamna ?

Primul lui vers se va desprinde
din primul meu vers
se va înscrie pe fila mea de timp
și îl voi recunoaște decât eu.

-Te voi ajuta să-l ștergi!mi-a spus cu nepăsare
de parcă suntem două fire de praf
sau două cuvinte scrise greșit...

Mă așez cuminte printre scoicile mele
cu tine cel mic și așteptăm tăcuți
să se facă lumină.
Atunci toamna e mult mai frumoasă
nu va mai fi citită ca jurnal nocturn ,
ci descompusă în crochiuri
și în multe versuri pe care le vom recita împreună!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu