CUM SE ROADE PARTEA FINALA...


te-am redus la un muc de tigara

de pe vremea cand il fumam

pe Anael pana la glezne;

acum de cand

cu economia asta rarita-n coate

am uitat ce cuvant trebuia sa spun!

m-am luat sa omor zei ,

fiecare cap pierdut il atasez

colierului ...de lut

-rima,rima fara stima-


scriu din buzunar.


fumul,

necunoscuta in aceasta ecuatie

mancata de erori

se dueleaza de unul singur

nebun si gol ...


m-am lasat de fum!


asta seamana cu genunchii de pustan

al lui octombrie nauc,

ultimul din clanul cu carne amara.


E ultimul meu tipat

ultim sfarsit

e ultimul tau tipat

sfarsitul ultim.

2 comentarii:

  1. un text placut
    de o imagistica reusita
    insa nu.mi place inversiunea de la final...
    probabil te.ai folosit de ea sa nu risti un banal de final sacadat,
    dar eu zic sa te mai gandesti putin la final
    personal ma deranjeaza inversiunea


    in rest numai de bine,
    sar'na

    RăspundețiȘtergere
  2. mdah am incercat un mesaj criptat ,am simtit si acest aspect o sa revizuiesc.
    multam pt vizita!

    RăspundețiȘtergere