DIMINETI FARA STRUCTURI


Dimineața din ziua lui șapte se scarmănă de procese verbale
gonind abstract
printre degetele picioarelor ,ale mâinilor,ale cailor-
ingoranței tale acute...


fumez urbanul cu crengile singurului copac ,
alb mim solitar
îmbătrânit lângă cutia lui fidelă de carton.

prea mulți "d" incipienți!

vegetez atât de cuminte într-o groapă cu titluri aldine
am intelectul intercalat și sfârcurile pline de licheni;
îmi par o estompare ce tot aleargă continuu prin mine
cu trei mii de piciorușe inegale.
teama de întrupare sau delimitare,asta e!

Ah!Duminică jună,ce satiră crudă ți-a dat nimbul jos ?!





Un comentariu:

  1. in urma cu 4 ani mi s a publicat o carte... dar din pacate mie mi.au venit in jur de 100 de exemplare pe care le.am risipit pe la prieteni si prin noptile de betie...


    o sa caut pe acasa sa vad daca mai am, desi putine sperante...

    dar daca am putin norock s ar putea sa mi apara alta carte in viitorul apropiat, asa ca o vei primi cu siguranta...


    sincer ma bucura constanta lectura cu care ma onorezi
    sarut mainile si poimainile
    numai bine

    RăspundețiȘtergere