NEBUNIA ÎȘI DĂ RESTANȚELE(fotografie realizată de mine,model-Mihaela Burlacu))


primele cuvinte au nins ieri
azi le-au fumat paharele
sau le-am uitat eu ,tot ce e posibil!

îmi fac loc între zero și unu
tocmai am ieșit dintr-o comă abstractă!
ritmul are un A mare în față
deci nu s-a furat nimic
de pe rafturile interioare-

rrrrrrrrrrrrrr

trecem la foame,
foame de metamatică...
Aldea,Poetul străzii
își va termina biblia personală curând
iar eu trebuie sa fiu pe fază la convertire!

Andremis încă roade din meditația literelor.

îmi indrept oasele cu placa,
lângă mine un copil știrb
îl îndeasă în ureche pe Ritchie Blackmore;

mi se trage de la un cub
toată nebunia asta cu bale.

4 comentarii:

  1. primul blog de poezie naiva
    poate iti place
    http://ivcelnaiv.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. du.te ba... imi indrept oasele cu placa. bestial, nu alta, bestial! cat despre convertire, abia astept :))
    sar'na, un poem bun, de efect. bravo!

    p.s: vad aici ca te.a agatat iv cel naiv, intra pe blogul lui, e dementiala naivitatea lui isteata.

    RăspundețiȘtergere
  3. "biblia Personala" atinge un adevar contemporan al omului ce nu mai crede nici macar in sine nici macar in biblie ci doar in religia sa construita in astfel de biblie egoista
    poate rod literele, dar gandurile ma rod pe mine

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimului/Anonimei foarte revoltat(a) din pricina umilelor mele ganduri,

    de obicei accept critica in masura in care se traseaza anumite referiri concrete strict la creatie,dar eu una nu sunt o persoana specializata; measjul meu nu este pentru oricine!totul e simplu iti place CITESTI,in mod contrar ne retragem in rutina.
    Ei bine cam atat,
    va recomand totusi o "fericita comuniune om-natura"!

    RăspundețiȘtergere