Din capitolul"Asta se intampla cand vrei la mare:))"(si ceva ironii la orizont ca asa ii la mine in gospodarie)


Imaginatia a fumat iarba…e in exces de spiritualitate!

Hai sa pictam cuvinte si povesti, Singuratate…hai surata …vino …ajuta-ma sau mai bine nu….tu vei privi,ma vei privi rece ca intotdeauna!

Vreau sa sterg pacatul lui Dorian Gray …da Dorian de nationalitate roman…il paraseste pe Oscar Wilde si devine personajul meu…da…perfect!Imi cer iertare maestre imaginatia nu trebuie suprimata iar securistii au disparut…ah cand ma gandesc la Irina lui Mircea Cartarescu singurul om care a stiut concret de ce iubim femeile …cu totii!

Impreuna cu Dorian in Vama Veche…el rocker cu plete …eu scriitoare hippie fara succes incercand sa dezvoltam in mod boem subiecte incoerente de natura ontologica…stinse de alcooluri opace ingropate in nisip!

Ne multumim cu versurile lui Chirila si ii urlu in ureche “vara asta am sa ma indragostesc…de tineeeeeeeeeee”!

Paranteza:ma gandesc…sunt ridicola…daca as prezenta asa ceva intr-un cenaclu literar ar arunca batranii intelepti cu toata critica literara de la origini pana in prezent dupa mine …eh si eu le-as tranti versuri de la Tapinarii”am idei preconcepute…privesc criticii cu ura…le recomand o fericita comuniune om –natura,am idei preconcepute nu-mi plac versurile lor,concepute anume pentru femei nesatisfacute “…ce sa fac …”sunt tanar doamna,sunt tanar…buna seara!”

-VA CONTINUA-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu